۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

!everything is shit


Don't it strike you that same moon that's shining down, that's shining down on us here, that's shining down on that little girl that's my wife. And it's the same moon that's gonna be shining down when they send us to the war, That it's the same moon that's shining down on those boys getting shot at. Don't it strike you how each of us is a little bit of everything, and everything is shit.
tigerland , Joel Schumacher

این عکس همیشه برام نماد عقیده بود. عقیده ای که شاید با عقاید من جور نیست ولی اونقدر محکم بوده که این پسر بچه را اینطور مصمم به جبهه جنگ بکشونه تا اینکه چند روز پیش توی یکی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس بی بی سی آلفرد یعقوب زاده عکاس این عکس از عکاسی توی جبهه های جنگ و از پسرکی که سوژه این عکسش بود گفت. از اینکه پسرک توی بغلش می لرزیده و گریه می کرده از اینکه پسرک سیزده سال بیشتر نداشته و به اجبار پدرش به جنگ آمده و اینکه مدت کوتاهی بعد از این عکس کشته می شه. 
هنوزم این عکس برام نماد عقیده است اما نه عقیده پسرک! 

۶ نظر:

رژین گفت...

1 2 3 امتحان میکنیم!1 2 3

درآستانه گفت...

درودها برتو رفیق!عقیده و ایمان گمشده اند!

درآستانه گفت...

درودها برتو رفیق!عقیده و ایمان گمشده اند!

شقایق طباطبایی گفت...

از پستی که برای آناهید گذاشتی،یه چیزی تو وجودم چراغ زد.شادی زنده ست...مثله...
ازون پست دلم می خواست گریه کنم،تا یکم آروم بگیرم .اغراق آمیز می زنه...ولی گریه ام آرزوست رفیق.
در مورد این پستت...عکس..
روند زنده گی ای که توش جریان داره یا داشته...
...بازم حرف دارم.
زنده باشی رفیق

عرفان گفت...

عکس خیلی زیبایی بود شاید به قول شما با ان پسر هم عقیده نباشم ولی اعتقاد راسخش را دوست دارم

شاه رخ گفت...

عكس ها پدر آدمو درميارن